"Tigerfötter"

Lille E har invigt sina nya tofflor nu efter badet. Han ville först inte alls ha på sig dom, tyckte att dom var lite otäck. Men när jag sa att det var "tigerfötter" så gick det bra. Nu är det inte alls "tigerfötter" tror mer att det är "drakfötter". Men det vet ju inte lille E riktigt vad det är så därför säger vi att han är en liten tiger i dom. Och tigrar är ju tuffa, för dom morrar... I alla fall, efter det har han sprungit runt med dom hela kvällen. Köpte dom sist jag var i sollefteå och shoppade, fanns på rea på KappAhl och jag kunde inte låta bli. För hur mysiga ser dom inte ut att vara? Och det bästa av allt, små kalla barnfötter blev varma och sköna...


Kommentarer
Postat av: malin

Du är utmanad!

Kolla min blogg :)

2009-01-16 @ 21:50:17
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ser jättesköna ut!

2009-01-16 @ 22:50:25
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0