"Snabbhandling"

Jag har skrivit om det förut att "snabbhandling" är ett minne blott när man har ett litet barn. Idag glömde jag bort det. Idag tänkte jag snabbhandla fast lille E var med. Skrivit en liten, kort lista och trodde att det skulle gå fort... Det gjorde det såklart inte, tror inte heller att det någon gång tagit så lång tid att köpa några matvaror.

Första stoppet vart direkt vid frukten. Där stod lille E och tittade på apelsiner, en frukt som han älskar. När jag fick han vidare så gick han några steg för att bli stående vid köttdisken.... och så fortsatte det.... när han stannade så fick jag bära han fram. Så resultatet med att han skulle styra den lilla kundvagnen slutade med att jag fick bära lille E samtidigt som jag styrde den lilla kundvagnen....

Men nästa gång ska jag göra som jag brukar, handla INNAN jag hämtar lille E hos dagmamma...

Lägger ut ett kort som jag fick på lille E och "mobbo" idag när vi var där på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0