Målning av traktorvagn

Idag har som sagt jag och sambon målat hans traktorvagn. Måste skryta lite över hur händig han är, för med lite skrot har han fått till en riktigt fin vagn som ser "riktig" ut. Nu är den grön och grann, det är mina händer med. Förstår inte varför man måste kladda så mycket när man målar?

Sen hem för lille E skulle sova, vilket han också gjorde i över två timmar! Känns som att det är ett tag sen nu som han sov så länge, men det var kanske för att han kunde sova ute idag? Medan han sov så gjorde jag och sambon äkta söndags-mat nämligen pizza. Och det är ju en maträtt som är lite extra god på söndagar. Lätt att göra och lagom onyttigt såhär sista dagen på veckan.

Nu håller jag på att dona på hemma. Snart ska jag slita fram dammsugaren, sen väntar lite skolarbeten. Tänkte ta det ganska lugnt imorgon så jag måste få bort lite idag istället. Lille E snickrar vid sin lilla verktygsbänk och verkar ha fullt upp...


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Samma mat här!! Orka göra mat då man varit och tittat på massa hus :-o Hittat ett som vi kommer att buda på ;-) ;-)

2009-01-18 @ 17:41:03
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: malin

Skruva är kul :)



Vad pluggar du till är något?

2009-01-18 @ 17:48:36
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Det här huset är ett radhus faktiskt, men ett renoverat stort och fint!! Med ett underbart läge och till ett relativt bra pris!! Vill ju inte flytta "ut på landet" bara för att man vill ha hus.. Är ju lite så här i sthlm tyvärr.. :-( Men men, hoppas på d här huset, nära till allt liksom då, centrum - skola - dagis - jobb!!!

Letar ni oxå hus, skoj?? Vart??

2009-01-18 @ 17:52:01
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0