Dagens inköp

Då var vi hemma igen. Jag slutade efter halva dagen. Skulle hämta lille E klockan 2 så vid lunch slutade jag. Skönt han göra lite ärendes på stan. Köpte kläder åt lille E. Blev både pyjamas, tröjor och bodysar. Nu har han tröjor för lek hos dagmamma. Det mesta var på rea och det känns alltid lika bra att köpa saker till bra pris. Blir som en liten kick man får som man mår bra av.

Lille E verkar vara nöjd efter dagen med. Fick ju träffa sig lilla "kärlek" Lovis med. Nu var jag inte alls med och fick se hur glad dom blev. Men efter att inte ha sett varandra på några veckor så var det säkert lycka för dom båda...

Några av dagens inköp


Bilderna är hämtade från Lindex
(klicka för större bilder)

Kommentarer
Postat av: naddie.

tycker om lindex sortiment med pojkkläder.. dock tycker jag flickkläderna är lite trista :/

2009-01-07 @ 23:11:05
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0