Glad jag blir!

Jag fick tillbaka ett skolarbete idag, ett skolarbete som jag kände att jag inte riktigt fattade. Som vanligt skrev jag ihop något som jag tänkte skulle låta bra plus att jag skrev ner lite reflektioner. Idag fick jag som sagt tillbaka det med ett MVG! Läraren kommenterade arbetet "Bra arbete Elin! Där du reflekterat och analyserat humanismen både utifrån fallet och personliga erfarenheter". Jag har förstår fortfarande inte riktigt arbetet, men på något sätt fick jag till det ändå! Sambon förklarade att det är det som kallas för "kvalificerat svamel"...

Detta ska jag fira med att beställa en klipptid vilket är väldigt behövligt...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tjohoo - grattis :)

2009-01-30 @ 13:33:18
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: malin

Vad roligt :D

Grattis :)

2009-01-30 @ 15:15:53
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: mobbo

Men det där är inte lika stort som att vinna en tävling på ica. där krävs det kunskap och talang =)

2009-01-30 @ 17:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0