En natt på soffan

Dåligt uppdaterande igår kväll. Satt och myste med lille E framför tvn då han hade bestämt sig för att vara vaken lite längre än vanligt. Sen efter att han somnat satt jag kvar framför tvn tills jag samnade. Det är ganska skönt ibland, att bara somna framför tvn. Det är alltid värre att vakna och det är alltid lika skönt att krypa ner i sängen. Men det vart inte så denna gång, när lille E vaknade klockan 5 och ville se på film så skulle han absolut ha mig där också. Så det vara bara att krypa ner i soffan igen.

Men som sagt nu har jag äntligen tagit mig upp. Tänkte att jag ska passa på att kolla Hb-värde idag, tror absolut att den är långt under än vad den ska vara. Hoppas på det i alla fall för då kan man knapra en massa järntabletter och bli en pigg mamma igen...


Kommentarer
Postat av: malin

Mysigt att han ville ha dig där i soffan med han ju :)

2009-01-29 @ 09:35:59
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0