Det ökar!

Så roligt att se att ni läsare bara blir fler och fler! Statistiken ökar och jag blir så himla glad!


Annars är det en lugn morgon. Eftersom sambon har en ledig dag så är det han som skjutsar lille E till dagmamma. Lite skönt, det betyder att man slipper stressa dit och tillbaka. För att sen stressa sig ner med skolarbete. Men idag slipper jag. Nu kan jag bara starta upp min sega laptop i lugn och ro. Medan kan jag sitta här och göra ett litet inlägg.

Ska snart göra lite kaffe och sätta mig ner med lite arbeten. Känner att jag återigen fick en sån där "längta-till-sommaren" känsla i kroppen. Tänk till sommaren är jag färdig. Till sommaren ska jag vara lite ledig, i alla fall några veckor. I sommar ska vi bada en massa och vara ute och leka. Så härligt det känns att man är på väg mot dessa tider, fast det känns som en evighet just nu....

Om ni gillar min blogg och vill följa den kan ni göra det här

Kommentarer
Postat av: malin

Skönt och kunna ta det lite lungt :)

2009-01-22 @ 09:13:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Kul med fler läsare och skönt att kunna ta det lugnt!

2009-01-22 @ 17:18:19
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0