Vad jag vill ha!

När lillebror Kennet sist och hälsade på visade han upp sin nya Iphone. Måste jag berätta att jag vart riktigt imponerad? Vill också ha en! Nu är jag inte alls en som ska ha "värsta" tekninkprylarna. Tvätom, här hemma är vi fortfarande nöjd med våran jätte-klump till tv. Och vi hade inte fått plats med en ny, snygg plattv heller. Har ingen vägg att sätta upp den på. Telefonen vart jag glad när jag hittade en för 299 kronor. Perfekt för en mamma med ett litet barn hemma...

Men denna lilla leksak vart jag verkligen förtjust i! Verkligen önskar att jag hade en. Försöker komma på bra argument för att jag ska ha en....men kommer bara på det att jag bara MÅSTE ha en! Jag verkligen behöver en, för vad kan man inte göra med en Iphone?



Kommentarer
Postat av: malin

Man kan inte mmsa ;) hihi

2009-02-12 @ 13:20:29
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Ellen

Åh, iphone är bäst!

Jag har en.. =D

2009-02-12 @ 17:18:02
URL: http://ilovepeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0