Utmaning

Jag har blivit utmanad av Carolina!

REGLER
1.
Länka till den som utmanade dig.
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Så här kommer då 7 sanningar
1.
Självklart betyder min familj och mina vänner mest för mig!
2. Jag är otroligt morgontrött. Har nog alltid varit det, men känner att jag har en önskan att jag var morgon pigg och kunde kliva upp och börja stöka på tidigt...
3. Älskar film, men sen lille E kom till oss blir det inte lika mycket film-tittande som det blev förr.
4. Förut innan jag blev mamma var jag en partyprinsessa. Nu sen liten kom in i vårat liv saknar jag inte alls det livet.
5. Jag är fruktansvärt dålig på att ringa till folk. Det är inte för att jag inte tycker om att prata i telefon, för jag blir jätte glad när någon ringer.
6. Längtar till skolan är färdig och jag får titeln "uska", nu är inte det glamoröst alls. Men det ska bli skönt att kunna söka jobb med lite större chans att få det.
7. Jag hoppas på att få gifta mig med sambon en dag!

Jag utmanar:

Johanna

Sandra

Linnea

Malin

Karin

Lena

Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0