Utmanad

Denna gång har jag blivit utmanad av Peter

"Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar."

Åtta vanor/ovanor/fakta om mig:

1. Min familj och mina vänner är mitt allt!

2. Jag läser till uska nu och är färdig till sommaren. Känns både bra och skrämmande, för sen måste man gå med i "söka-jobb-branchen" vilket känns lite småtungt när det är indragningar överallt.

3. Jag vill ha minst 3 barn. Och då är en liten önskan att lille E ska få en lillasyster...

4. Jag dricker hemskt mycket kaffe, det blir ibland alldeles för många koppar.

5. Shoppa gör jag gärna och enligt min sambo alldeles för mycket.

6. Jag är FRUKTANSVÄRT rädd för getingar. Bara jag hör dom så gör jag allt man inte ska göra....springer, skriker och viftar med armar.

7. Jag har ett fruktansvärt humör. Detta känns lite som en "förbannelse" som jag fått från min pappas sida.

8. Att jag snusar är nog min sämsta sida, men har planer att någon gång i mitt liv lägga av...men inte än...

Nu ska jag utmana 8 personer, men istället så utmanar jag alla som känner sig redo för en liten utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0