Godmorgon

Inatt vaknade lille E klockan två och var helt bestämd på att han skulle se Bamse. Vi försökte en liten stund med att gå han att ligga ner och få han att förstå att det är mitt i natten. Testade med saker som att säga "Bamse ligger och sover" och sånt, men det gick han inte alls på. Så halv tre tog jag barn och täcke och la mig i soffan. Men det blev inte Bamse, han fick se på "Dora" istället och jag tror att det uppskattades mer. Sist jag tittade på klockan var den halv fyra, då låg fortfarande liten och stökade runt i soffan. Sen måste jag somnat, och jag är nästan säker på att han också gjorde det. För sen hörde jag han inte förens klockan sex när han väckte sambon för att han var hungrig...

Nu har jag precis lämnat han hos dagmamma. Det är ju kyrkis idag och det gillar han, så med en liten vinkning försvann han fort ner till lokalen där dom håller till hand i hand med dagmamma. Själv håller jag på att starta upp min gamla laptop för att jag ska plugga. Har lite kvar hoppas att jag kanske hinner det idag?

Kommentarer
Postat av: malin

Jobbigt att han sover lite dåligt nu =/ Får hoppas det går över så ni slipper soffan på nätterna.

2009-02-10 @ 10:17:15
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Carolina

Usch, tufft att han är så pigg mitt i natten!

2009-02-10 @ 10:41:14
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0