Godmorgon!

Sovmorgon idag! Vaknade nu för en liten stund sendan och känner mig pigg och utvilad. Synd bara att det inte är samma underbara väder som det var igår. Men det kanske blir väder för en promenad? 

Och roligt var det att logga in på bloggen och se att jag är en lycklig vinnare av en goodiebag hos SoffiZ-Oliwers mamma, va glad jag blir! Verkligen en bra start på dagen!

Idag tänkte jag hinna med att rensa lite gamla kläder. Kläder som jag inte använder eller inte kan ha. Sen ska jag ge mig lös och rensa alla barnkläder. Alla kläder som är urtvättad eller fläckig ska till röda korset dom med. Nu vet jag älskade sambo att du tycker att jag ska lugna mig med det, men jag vet ju att den dagen lille E får ett syskon kommer jag ändå inte använda dom kläderna. Känner att det är verkligen behövligt. Sen ska jag ta mig an utmaningen att rensa bort skräp i min garderob. Förstår inte hur så mycket har kunna hamna där inne? Så det finns lite att ta tag i idag....

Senare idag kommer Lena och lille Axel och hälsar på. Kommer att bli riktigt skoj, och roligt för lille E att få hit en lekkkompis...

Glöm inte bort att under dagen så kommer jag att lägga ut en ny tävling, missa den inte!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Roligt att få vinna :)

Kul också att du haft en bra natt och att det kommer ny tävling hos dig! Ha en underbar dag!

2009-02-16 @ 10:02:39
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: malin

Kommer inte missa din tävling :D Jag lovar!

2009-02-16 @ 11:09:50
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0