Utmanad igen

Idag har jag blivit utmanad av Karin

1. Hur gammal är du om fem år? Jag blir 33 år (oj, så gammalt det låter) ;)
2. Vem var den sista du träffade? Sambon
3. Hur lång är du? 163 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Vid din sida
5. Vem ringde du senast? Sambon
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Oj, vem kan det vara...som sagt så skriver jag sällan sms så jag minns inte alls...
7. Vad är helgens planer? Vi ska ta det lugnt. Imorgon ska vi nog fara och se på en fisketävling, och på lördas ska vi fara till mina svärföräldrar och ha trevligt...
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ganska klart tror jag att det är att jag hellre ringer eftersom jag tycker att det tar för lång tid att skriva sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dom separerade för läääänge sen.
10. När såg du senast din mamma? Det är nog 1-2 veckor sedan.
11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa.
12. När vaknade du idag? Jag vaknade först av sambons väckarklocka klockan sex, sen somnade jag om till klockan sju då lille E kom in och väckte mig flera gånger fram till klockan åtta.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag vet inte om jag kan säga att det var JAG som hittade den, men det var en liten vildkattsunge som i alla fall fick flytta hem till mig.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma med min lilla familj, helt klart!
15. Vilken plats föredrar du minst? Kallt, rått ställe med många äckliga insekter....får rysningar bara jag tänker på det...hihi
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag bor nog i mitt drömhus här ute i ovanmo. Lever ett lyckligt liv med min sambo som gift och vi har 3-4 barn..
17. Vad skrämde dig som barn? Samma saker som skrämmer mig idag, spöken och getingar...
18. Vem fick dig att skratta senast? Lille E!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, kan man vara för "ung" för det?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har båda delarna.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag har alltid pyjamas...eller i alla fall t-shirt på mig.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 3 kuddar i sängen, en till oss var.
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på någon? Jag tror inte det, inte vad jag kan komma ihåg i alla fall...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor på vintern, men sommaren går jag jämt barfota (och självklart skor också)
26. Är du social? Ja!
27. Vilken är din favoritglass? Är inte så jätte förtjust i glass...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Shoppa och spara...
29. Tycker du om kinamat? Så länge det inte är något starkt.
30. Tycker du om kaffe? Ja, många koppar om dagen!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? Nej.
33. Kan du spela poker? Jag kan reglerna i alla fall, men har aldrig spelat själv...
34. Tycker du om att mysa? ABSOLUT!
35. Är du en beroendemänniska? Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej...
37. Vill du ha barn? Jag har redan lille E, men vill ha 2-3 stycken till!
38. Kan du några andra språk än svenska? Språk är min svaghet, men jag kan såklart lite engelska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja en gång när jag var liten.
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag älskar havet, men jag föredrar nog att bada i en pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Helt klart barnkläder och saker till lille E!
42. Äger du dyra smycken? Mina dyraste är nog dom jag fått av mormor..och förlovningsringen...
43. Har du någon gång testat narkotika? Törs jag svara på detta? hihi
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Kaffe.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det är nog min sambo som får mig att skratta flera gånger om dagen!
46. Välj ett ärr på din kropp? Ja, som hästtjej förut så har man små ärr lite överallt på kroppen...
47. Vad har du för ringsignal? Vet inte alls vad den heter. Är någon som redan fanns på telefonen.
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Ja, mamma har sparat några klänningar.
49. Flirtar du mycket? Nej, det är riktigt länge sen...vet inte ens om jag kommer ihåg hur man gör..haha
50. Vart togs din profilbild? Jag har ingen profilbild...
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, det kan jag nog inte...
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, kör oftast väldigt laglydigt.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på att läsa "Pilotens hustru" nu. Minns inte vad författaren heter...
54. Läser du dagstidningen? Ibland, när jag har tid och lust.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag har tecknat en "Bamse" prenumaration till lille E.
56. Dansar du i bilen? Sjunger, dansar...allt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Sällan jag lyssnar på radio, men jag ser "Vakna med the Voice" varje morgon.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Matlista på vad jag ska köpa för mat.
59. När var du i kyrkan senast? Kanske var det Axels dop?
60. Vilka personer utmanar du : Susan, Malin, Carolina och Johanna

Kommentarer
Postat av: malin

Oj oj, vilka frågor :) Får jag ta tag i med en gång :)

2009-04-09 @ 12:41:44
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

ja det har ramlat in många skumma typer på min sida nu en senaste tiden..även en tjej som fick min blogg nerstängd :O

fick ringa blogg.se och säga sannningen - att hon är psykopat - och då öppnade dom den igen.

2009-04-09 @ 12:56:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad är en beroendemänniska :o

2009-04-09 @ 13:03:17
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Carolina

Utmaningen är antagen, o upplagd ;) kram

2009-04-09 @ 13:46:04
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha smart :D

2009-04-09 @ 13:59:44
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Matilda - Mercedes mamma

någon hade kommenterat om henne, - det faktum att hon är psykiskt störd och lever på att förstöra folks liv. Då har hon enligt blogg.se polisanmält MIG för den kommentaren (från någon jag inte ens känner) HAHA.. bara en ren smörja alltihop.

2009-04-09 @ 14:13:45
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Eva [Marius mamma]

Måste fråga dig varifrån du köpte Edvins villervalla jacka? Jag tänkte köpa en grön stjärnjacka från fridolina.se men de fick tydligen bara sälja dem i fysisk butik...

2009-04-09 @ 14:25:45
URL: http://skruttisochjag.blogg.
Postat av: Eva [Marius mamma]

Ok, surt... Hade spanat på den länge på fridolina och skulle äntligen göra slag i saken. Kostade 323kr där jämfört med 399 på villervalla.se... Visste inte att de hade "ensamrätt" på nätet. Får fundera vidare nu då...

2009-04-09 @ 14:37:53
URL: http://skruttisochjag.blogg.
Postat av: johanna

Fräck utmaning, kvällen är räddad haha! =)

2009-04-09 @ 17:05:33
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Susan

Oooh, skoj. Ska anta mig den om ett tag=)



Kramar

2009-04-09 @ 17:37:01
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0