Godmorgon!

Igår kväll hade jag inte alls tid eller ork att sitta vid datorn. Lille E kom på att han skulle vara vaken länge...klockan var över nio innan jag fick han i säng och att han ville vara där...innan det skulle han bums ha "lill vovven" med sig i sängen vilket inte alls gick så bra. För hon ville inte alls ligga stilla och sova, utan hon villa bara busa...och efter DH så gick även jag och la mig, riktigt trött och nöjd med dagen. "Lill vovven" myste ner sig på en av mina tröjor nedanför sängen. Och har sovit gott hela natten.

Idag har dagen börjat tidigt då lille E vaknade klockan halv sex. Det var då bara att kliva upp för att gå ut och pinka "lill vovven", se på lite barntv med lille E och upptäcka att vi har en liten fågel i köksfläkten! Jaha, vad gör man? Springer in till sambon och berättar vad som väntar i köket. Men vi kom inte alls på hur man gör för att få upp fläkten så jag får snällt vänta tills sambons farbror kommer hem på rast. Så den lille pippin får sitta där en liten stund till....

Idag har vi en massa roliga planer! Först nu på förmiddan så ska lille E få rida en liten shetlandsponny. Ska bli spännande att se vad han tycker om det. Sen ska vi naturligtvis fara till huset. Strålande solsken så jag känner att dagen tillbringar jag hellst där..

Nu ska jag fixa ordning lotterna så liten kan dra en vinnare på tävlingen som avslutades igår i samarbete med Lilla Barnkammaren...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du verkar ha haft fullt upp. Minst sagt.

Pippi i fläkten och allt!!? Hoppas den stackaren får komma ut snart.



Hoppas ni får en fin dag vid huset!

Kram

2009-04-29 @ 07:34:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Go morron.



Men vad spänande att han ska rida idag=) Hoppas att han tycker att det är skoj och bildbevis kommer väl senare under dagen/kvällen?=)



Kramar

2009-04-29 @ 07:49:12
Postat av: Susan

Hmm...ok...kommentar nr 2 är då från mig=)

2009-04-29 @ 07:49:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men, oj hur kom den in där...? Hoppas ni får ut den! Mysigt att ha hundbesök, vi har många hundar runtomkring oss men vår katt tål inte hundar, han flyttar hemifrån då så lika bra att vi inte lånar hem någon hund! hihi



Ha en fin dag gumman, kram Jenny

2009-04-29 @ 08:11:53
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

god morgon gumma..:)



åh, så kul för lilleman och få rida.. det kommer han att gilla, tror jag.. hihi... tror han kommer bli en riktig hästkarl både riktiga hästa och sånna under huven..:)



mys att fara till huset.. jag är ledig nu ett par daga och idag ska jag bara mysa med stina, det känns som jag knappt sett henne på flera dagar..:)

kramkram

2009-04-29 @ 08:16:33
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com
Postat av: CiliaH

gomorron!



Nämen en pippi i fläkten! Det var dumt av den att flaxa in där ju.



Mysigt att rida:) Låter som att ni kommer att få en bra dag.



Kram

2009-04-29 @ 08:59:25
URL: http://ciliah.blogg.se/
Postat av: Carolina

Upptagen tjej :)

Jösses, fågel i fläkten - hoppas ni får ut den :) kram

2009-04-29 @ 11:37:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0