Uppdatering om dagen som gått

Idag har vi varit som sagt i högberget och hälsat på mamma. Har myst ute på hennes altan, gungat i hamocken, Edvin har lekt, vi har gått runt och kikat efter kantareller (hon som ägde huset förut sa att det fanns i mammas lilla skogsdunge) men vi hittade inga (men det beror kanske på att vi inte riktigt vet HUR en kantarell ser ut heller *skratt*). Sen kom Tommy och Karin, vi fikade och myste. Edvin var inte på sin bästa sida eftersom han ville lagra upp en massa kakor så han skulle vara säker på att han fick äta tills han storknade. Och självklart får han bara äta EN kaka i tager, men oj vilket humör han fick. Lite skrämmande det där att han har fått MITT humör. Fick fara hem i panik när jag såg att klockan var fem och vi skulle hinna hem och äta innan det var läggdags för Edvin.

Nu sover han gott och jag sitter och väntar på att idol ska börja.  Sen är det ju Främmande fågel såg det förra veckan och det verkar vara riktigt spännande serie. Dock lite skrämmande med tanke på att jag är nog lite hypokondrisk?

Imorgon ska vi till ridskolan och titta på Malins nya häst. Blir en promenad dit eftersom enligt väderkarta ska det blir lika fint väder imorgon. Så man måste ju passa på att vara ute lite, och en promenad är ju det absolut härligaste. Ska bli spännande också att se hur Edvin reagerar på att se en häst på nära håll. Hästar och kor gillar han och fnissar och härmar dom när man kör förbi med bilen. Trav gillar han också att titta på, så man får se hur han reagerar när han in real life står öga mot öga med en söt liten ponny!



Kommentarer
Postat av: Malin

Meen, d är ju inte min häst... Mathilda å Elvira har ju köpt henne ju... :-D

Men ja hoppas det blir lika fint väder som idag, så skönt ute!!

2008-09-23 @ 19:36:35
URL: http://familjenfrestadius.zoomin.se/
Postat av: Mimmie

Ja, det är något speciellt med dom :) Kul att du hittat till min blogg , nu ska jag hålla mig uppdaterad på din !

2008-09-23 @ 19:43:28
URL: http://mmichaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0