Tand nummer 9

Nu har den trilskande tanden dykt upp. Den syns som en liten vit prick uppe nu, och det känns skönt. Kanske min son slutar trilskas lika mycket som han kan göra vissa stunder och kanske han kan sova lite bättre? Hoppas på det och håller tummar hårt!

Idag vet jag inte alls vad vi ska hitta på. Skulle behöva dra över med dammsugaren inne + skura kök och hall. Men det är härligt väder ute så det kanske blir en härlig promenad istället? Ska försöka hålla Edvin vaken och sysselsatt till efter lunch idag (dygnsrytm har ändrats lite hemma sen han ramlade och sllog sig) så kanske vi kan gå sen. Kanske jag hinner städa innan det?

Fick iaf nappar från namnnappen igår, dom är helt perfekt när han börjat hos dagmamma. Hon slipper fundera på om det är Lovis tutte eller Edvins. Och så tycker jag att det finns en hel uppsjö med roliga, fina tuttar. Dom kostar ganska mycket, men jag älskar verkligen dessa nappar och har kommit fram till att dom är värd sitt pris! Ska lägga ut en bild på dom sen, för när jag tänkte knäppa ett kort så tog förståss batterina slut (som vanligt). Så nu är dom iaf på laddning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0