Suck!

Sitter och pluggar, men känner mig aldeles tjock i huvudet av förkylningen. Ingenting går in och detta med att slriva om biståndsbedömning och "utskrivningsklar" känns väldigt svårt helt plötsligt!

Ser hemskt ut hemma, stökigt med en massa hundhår överallt. Har inte haft tid/ork att städa på länge och det ser ut därefter. Svartvinbär finns i kylen redo att bli saft och jag måste ta tag i det ikväll. Tvätten ska hängas och sängen rentvättas. Hur ska jag hinna/orka med allt?

Edvin är hos dagmamma idag. Vart lite ledsen när jag lämnade han, märktes att det var några dagar sen har var där nu eftersom han fick vara hemma igår. Och det värker i hjärtat när han blir så ledsen. Men jag måste få vara ensam så jag kan plugga i lugn och ro, men jag måst erkänna att mest har jag suttit och bara stirrat för jag känner mig så trött.

Nej, nya tag måste hinna med lite iaf. Sen när Martin kommer hem blir det date med dammsugaren, diskborsten och dammtrasan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0