Stövlar

Äntligen har jag hittat ett par stövlar som jag beställt. Hade ju 50% rabatt på Ellos med så jag var tvungen att passa på. Vad tycker ni?









Igår vart det lite bloggat och det beror på att det inte hände så mycket. Var lite duktig iaf och tog in alla morötter och persilja innan det blir vinter. Sen slängde jag blommorna som var ute vid bron, dränkt och ful som dom blivit av all regn som kommit nu. Tommy, Karin och lille Albin var förbi och hälsade på. Pratade i telefon med Lena i över 2 timmar. Spelade dataspel och missade Idol. Som ni hör fanns det inte så mycket att blogga om.

Ska plugga lite nu innan jag och mamma ska till Tommy och Karin och titta på lille Albin (tror ni att jag blir bebissjuk nu när jag sett honom varje dag?) Har lämnat Edvin hos dagmamma så det är himla tyst hemma. Tänkte att jag ska ta med mig barnvagnen sen när vi far så kan jag gå och hämta Edvin. Kanske man tom tar en promenad hem?

Måste som många gånger förr skryta över min lille son. Han har lärt sig ett nytt ord! Nämligen orden klocka. Och han säger det gärna och ofta. Imorse när han var och tog våran väckarklocka och jag sa åt han att hämta den kom han med den och sa kocka kocka kocka *så gulligt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0