Pimp Edvins Ride!

Håller på att kolla efter en ny åkpåse till Edvin, och oj vilka fina det finns! Problemet är ju att dom är så dyr som jag vill ha till han. Och det krav jag har på en åkpåse är att den ska vara varm, den ska ha hål för 5-punktssele och den ska matcha vagnen. Ok, att hitta en som passar till vagnen är kanske inte så svårt eftersom den är svart med gråa detaljer. Men den gamla jag har är mörkblå (skulle kanske passa, eller inte...) men då kan jag inte ha sele på han. Och det vill jag ha, vill inte ha en liten Edvin som ramlar i backen igen!

Hittade jätte fina åkpåsar från Elodie, hur snygga som hellst! Ett paketpris med åkpåse, skötväska (vill ha en ny) och en vintermössa (Edvin behöver en ny nu i vinter) kostar 1249 kronor. Och det är mycket pengar tycker jag, men jag ska inte sticka under stolen att jag är sugen på det! Men med min lilla slant från csn så räcker det inte så långt. Skulle ju passa så fint till vagnen..... SUCK!

Bara åkpåsen kostar 899 kronor, och då är det 100 kronor rabatt. Men jag måste ställa frågan till mig själv igen, har jag råd med det?




Skulle passa fint på Edvins vagn!
Skulle vilja ha den i kamouflage eller i retro-blommigt

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh, där ser jag ju min snygga åkpåse ;)

2008-09-19 @ 11:15:35
Postat av: Lena

Vilken är du supen på då? Kraaam

2008-09-19 @ 11:47:43
URL: http://axelsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kollade lite närmare på dom nu... och kamouflage ser lite varmare ut. Den andra är så "blank" så den nästan ser kall ut. (inte för att jag tror att den är det men det är intrycket jag får) Häftig är den iaf. :)

2008-09-19 @ 14:59:55
Postat av: Godmother

Jag tyckte retroblommiga va snyggast!! Låt Edvin bestämma :) Skriv på lappar och kolla vilken han väljer :)

2008-09-19 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0