Ny kamera!

Min älskade sambo har nu beställt en ny kamera. Äntligen och på tiden. Våran kamera som vi har nu är gammal och ihop tejpad. Den saknar också skydd för linsen, och det är ju inte så bra eftersom man  har kameran ofta längst ner i handväskan eller i fickan. Men nu snart har vi en ny och jag kan ta ännu flera och förhoppningsvis finare bilder!





Jag har också varit duktig och gjort klart det sista skolarbetet och skickat iväg det. Så imorgon börjar nu kurs och det är skönt att ha dom andra helt klar. Hoppas på fina betyg också *skratt* Ska som sagt till solle imorgon så jag måste kliva upp tidigt igen. Hade ju hoppats på att imorgon var min sovmorgon, men inte det. Blir bilåkning och en heldag (förmodar jag iaf) i skolbänken. Just nu känns det ganska jobbigt, men det känns nog lite bättre imorgon när man kommit iväg.

Ikväll blir det först ensam mamma söker som jag faktiskt följer i år och verkligen älskar det! Likt bonde söker fru som jag alltid följer varje år. Sen tror jag om jag orkar ska se Mord i sinne. Brukar vara mitt söndagsnöje. Inte för att det kanske är världens bästa program, men jag gillar deckare när det är en massa mordutredningar och sånt. Men som sagt har jag inte bestämt mig än, kanske blir Prison Break istället. Är ju nyfiken på hur det går på serien. Börjar ju bli riktigt spännande igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0