Minusgrader, är vintern snart här?

Inatt har det varit minusgrader. När jag skjutsade Edvin till dagmamman så var det 1 minusgrad. Fick skrapa rutan för första gången på vädigt länge. Kallt inne är det också, Edvin fick springa runt med tjocksockar inne vilket han varkligen älskade. Gick och tog höga kliv samtigt som han tittade ner på sockarna som farmor stickat!

Idag ska jag slappa! Har ju inte skola förens på torsdag så jag ska passa på att njuta av att vara ensam hemma utan någonting att göra. Ok, skulle behöva städa och dona. Men det hinner jag med sen. Minns inte sist jag var hemma och bara slappade och myste i min ensamhet. Som mamma och sambo finna det inte många stunder som är så.

Lästa i tidningen idag om vilka som skulle vara med i Stjärnor på is. Min favorit kan jag inte byta utan det är helt klart Josefin Crafoord. Jag tittar ju på Vakna med the voice varje morgon och tycker att hon är så bra! Rolig och bjuder på sig själv. Hon lyckas alltid säga sågonting för mycket och så är hon sådär roligt blond *skratt* Men sen var det en hel del till som jag tycker är bra. Blir svårt, få se på lördag vad man tycker....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0