Lördagmys

Har varit jätte duktig och städat hela huset. Dammsugit, skurat, dammat och tvättat. Så nu är man förtjänad av att mysa ner sig i soffan och se film. Tror att det blir Love Guru som gäller, se om den kan leva upp til förväntningarna jag har.

Edvin har fått feber igen nu på eftermiddan, så det är nog en förkylning och inte tänderna som är orsaken. Men jag tycker att han är väldigt mycket och biter sig på fingrarna och så, men som sagt så mår han bra trots att han nästan har 39 grader i feber. Är jätte glad för att mamma har köpt en örontermometer till oss. Igår kväll var det bara att smyga in i hans rum med ficklampa och temp, stoppa den i örat och vips hade jag tagit tempen på han. Kan det bli bättre? Hoppas bara att han är piggare imorgon, vi har ju planer på att hälsa på Erik och Helen. Men som sagt får man se imorgon hur lillhjärtat våran känner sig...

Nej, nu ska jag göra lite smörgåsar, oboy lägga mig under filten och MYSA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0