Liten paus ifrån pluggandet

Har nu tagit en liten kort paus ifrån allt skrivande om begåvningshandikappade och kommunikationshjälpmedel.

Idag är det ännu en dag med typiskt höstväder. Men det som är fördelen med denna årstid är att det är sån härlig luft, känns så mycket lättare att andas. Kanske man ska ta sig en promenad sen med Edvin efter att jag hämtat han? Synd bara att jag har så mycket att hinna med hemma. Men det kanske kan väntas ett tag till med?
Men golvet nästan skriker efter att få bli dammsugat, alla ytor efter att bli dammade, sen har jag ganska mycket tvätt nere i källaren med. Man märker att efter att Edvin slog sig och jag blev förkyld så har ALLT kommit efter. Och det är så jobbigt att komma ifatt med allt och hitta rätta inspirationen till det. Men jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är bara att bita ihop!

Igår gjorde jag rårörd svartvinbärssaft. Så ikväll ska det iaf silas och röras ner socker i, sen är det färdigt. Tror att jag ska på ica och inhandla några fina flaskor som jag kan slå upp det, mycket snyggare än alla tomma vattenflaskor vi använt förut.

Nej, tillbaka till alla dessa kommunikationssätt som finns och plocka ut 2 som jag ska skriva om. Oj så skoj? Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0