Fredag

Idag är det fredag. Sitter och pluggar i soffan med benen i kors. Skriver om sociala problem och det är faktiskt ganska intressant...

Är jätte sugen på att beställa några skor och nån kofta/längre tröja (självklart stickat som jag älskar nu i höstkylan). Men vet inte om jag har råd med det. Måste ju köpa nya vinter vantar och mössa till Edvin, och självklart en åkpåse. Har iaf kommit på VILKET märke jag ska ha på den. Testade Lotties Edwins åkpåse som var av märket Nomad och det var helt perfekt. Lite längre modell så Edvin kommer lätt att kunna ha den hela vintern. Den finns även i silver och det är det jag vill ha, kommer att passa jätte bra till barnvagnen!

Hittade en på blocket som jag är sugen på att köpa. Lite använd och jätte snygg!





Nej, plugga vidare om sociala arv och andra sociala problem!

Kommentarer
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA [Blev Mamma vid 14 års ålder]

Ja men verkligen, det är ju helt sjukt.

sen ska vi stå och betala skatt för att dom ska få ha det bra i fängelset, näe skärpning..

2008-09-26 @ 10:47:12
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0