Besökardagen

Idag har vi haft besök hela dagen känns det som. Först kom gogubben Bertil på besök. Han satt här ett tag, men tyckte nog att det var ganska trist att han kom efter att Edvin somnat. Efter att han farit så gjorde jag och Martin lite lunch och efter att vi ätit upp den kom besök nummer 2 som var Lena och Axel. Alltid lika trevligt att ha en vild liten bebis här  och en pratglad Lena *skratt* Och efter ytterligare en liten stund så kom Lottie och hennes Edvin. Var 3 bebisar och 3 mammor här ett tag. Jätte trevligt var det!

Har kanske inte hunnit med allt jag skulle ha gjort idag som att t ex städat, men det kommer ju en morgondag för det. Intekuknde vi fara och titta på ponnyn heller eftersom Malin skulle dit på eftermiddan och Edvin lägger sig så sent. Blev att vi gick ut och lekte på gården istället. Edvin käkade svartvinbär för fulla muggar och jag pratade med Linda i telefonen. Härligt höstväder och mysigt hade vi.

Nu ikväll har vi syndat och ätit pizza, men till mitt försvar så måste jag säga att jag åt inte mycket alls!





Kommentarer
Postat av: Victoria

hej hej! vad ska ni göra i helgen då?

2008-09-24 @ 21:41:11
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0