Är huvudet dumt....

Idag har det verkligen varit kanonväder. Struntade som sagt i att städa hemma och istället tog jag Edvin i vagnen och gick på byn. Iklädd i kofta med ett linne under höll jag verkligen på att svettas bort. Tänkte ju att även om det är fint väder så kan det vara kallt i luften, det är ju trots allt höst nu. Men kände efter vägen att nu är brittsommaren här! Eftersom jag bara hade ett linne under min varma kofta så kunde jag inte heller ta av mig. Men som sagt är huvudet dumt får kroppen lida!

Gick till Tommy och Karin och myste med Albin lite, Edvin han låg ute och sov. Sen tog jag och Tommy med varsin barnvagn en promenad. Gick bort till Martin på jobbet, kan ju  inte gå någon längre sträcka eftersom varken Tommy eller jag kan trösta Albin om han skulle vakna och vara hungrig. Men det gick jätte bra och lille söte Albin låg och sov som en liten prins hela tiden!

Köpte några kritor till Edvin idag. Har sett att han gärna vill rita och då vi bara haft tuschpennor, bläckpennor och blyerts som inte alls passar så bra för han att rita med så investerade jag några jätte bra kritor till han. Men som alla andra småbarn så uppskattas det mer att plocka kritorna i och ur förpackningen. Men han är ju sysselsatt ett tag iaf *skratt*


Måste lägga ut lite bilder på natursköna Ramsele med! Det är ju så himla fint nu när det är höst och alla färger. Synd bara att man inte har en bättre kamera när det har varit sån fin dag!









Kommentarer
Postat av: Victoria

I morgon ska vi till patrik och sammathika och äta. på lördag ska jag jobba och sen ska vi nog till patrik och sammanthika på kvällen igen.

2008-09-25 @ 20:14:27
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0