Åkpåsar

Som sagt så sitter jag och kikar efter en bra åkpåse till Edvin. Ännu ett "problem" har jag kommit på eftersom jag måste ha en åkpåse som är av längre sort. Edvin är ju som sagt 16 månader nu och ganska lång. Man vill ju få plats med han i den med alla klader på. Men pratade med en kompis som sa att EasyWalker är lite längre så jag har kikat lite på dom. Jätte fina i jätte roliga färger. Sätter lite färg på vardagen med andra ord!


Så snygga!
Med roliga färger


Men sen hittade jag en del annat som såg roligt ut. T ex en åkpåse med Paul Frank på. Självklart röd som jag är lite svag för. Men lite för dyr enligt mig 1300 kronor kostar denna snygga åkpåse.



Söta Paul Frank



Kronans åkpåse var också jätte fin. Röd och grann! Den var ganska lång med. Ska kika hur Edvin är i den gamla som är lika lång.



Kronans snygga röda



Sen finns det självklart DYRA åkpåsar som jag inte alls skulle säga nej till att ha som tex


Finns i en massa färger
  • Svart/Grå
  • Marin/Grå
  • Röd/Grå
  • Koppar/Kaffe
  • Rosa/Kaffe
  • Grå/Rosa

  • Men det bästa är att den passar från 0-4 år. Kan öppnas för fötterna så att skorna inte skitar ner.
    Kan göras till en stor filt om man vill.

    Pris: 1875 kronor








    Passar upp till 36 månader. Pris 1475 kronor




    Som ni förstår är det inte det lättaste att hitta en BRA åkpåse som värmer, uppfyllar alla mina krav och matchar vagnen...


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0