-Tappa

Nu när jag hade lagt Edvin efter lite tjat (han ville inte lägga sig ett tag) så fick han som vanligt sin välling, jag sa gonatt och gick ut. Efter en liten stund hörde man hur han låg och pratade på och som vanligt surrar han mest på sitt eget lilla språk. Men efter ett tag började han smågrina så jag gick in då sa han "Tappa, tappa" tände lampan och mycket riktigt så hade han tappat ner flaskan på golvet. Gav han den och han vart jätte nöjd direkt. Och nu sover han.
Dessa små ting får alltid mig att le. Det är dessa små saker man lever för. Dessa små ting då man ser att ens barn lär sig nya saker. Nya ord. Det går inte att beskriva hur underbart det är att vara mamma och uppleva sitt barn växa upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0