"-Kaka"

Måste berätta om min söta lilla Edvin idag. Var och hälsade på Tommy och Karin efter att jag hämtat han hos dagmamma. Som alltid när man hämtat han är han ganska mammig och är nog lite rädd att man ska lämna han igen. Efter en liten stund vill ha att jag ska följa med han. Helt säker på att det är till barnrummet och alla leksakerna som vi skulle, men blev lite förvånad när han skulle inte till köket. Stannar vid skafferiet, pekar med sitt lilla finger och säger " -Kaka" . Min son har aldrig tiggt förut, det är bara när man frågar om han vill ha en kaka som han vill ha. Självklart fick han en kaka, lite ostkrokar och annat gott *skratt*

Han fortsätter att vara duktig och pinkar på pottan när han är naken. Idag hände bara 1 liten olycka (och det såklart utanför toalettdörren), och han var naken ett bra tag. Bara man påminner han hela tiden, för det är inte det lättaste att bara vara 1 år och komma ihåg att "pinka potta". Han är så söt också när man frågar om han måste pinka "Ja aaa" säger ha och tar en i hand och går mot toaletten. Mammas prins är så duktig!




Mammas stjärnöga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0