The Kautokeino Rebellion

Är så sugen på att se denna film.
Älskar filmer som är baserad på en sann händelse.
Och så ser den spännande ut, med många bra skådespelare.





Sitter och väntar på att Idol ska börja. Har höga förhoppningar på några som är med, hoppas att dom är så bra som jag tror nu.

Vart ingen skördefest för oss. Edvin fick feber nu när vi kom hem, så vi tyckte det var bättre att vara hemma och ta det lugnt. Martin har varit och tagit sig en bastu istället medans jag och Edvin har suttit och kollat på Byggare Bob, Edvin älskar det programet och han lever sig in i det otroligt mycket *skrattar* Nu ligger han och sover, vart att han fick gå till sängs lite senare än vanligt och det beror på att han kunde inte slita sig från filmen. Men han somnade direkt när jag la ner han.

Fick tag på min lärare med, hon hade fått in arbetena men inte hunnit titta på dom. Lite jobbigt för jag vill veta om dom vart bra eller om jag måste göra om någonting. På måndag börjar en ny kurs och vill inte ha några andra arbeten då *suck* Men hon lovade att titta på måndag och meddela om dom var bra eller inte. Så man får hålla tummar och fötter i helgen att jag lyckades.

Fick kläderna från meandi med. Jätte nöjd! Som hemligt paket fick jag jätte fina plysch-byxor (ska lägga ut bilder på dom sen). Eftersom dom var så lång nu tänkte jag att han kan få dom i julklapp istället. Så nu har han 3 julklappar, så snart är hans paket färdig. Sen är det Martin, mamma, Patrick och Evelina kvar. Men det är ju nog så många....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0