Stor besök av en liten kille..

...vet att det lät himla kryptiskt, men idag har vi haft besök av lille Albin och Tommy. Edvin vart jätte glad när morbror kom och hans lille kusin. Sprang fram till Albin direkt och sa "vem ää de? vem ää de?". Han tycker verkligen om sin kusin. Edvin fick gå och lägga sig, absolut under lite protest för vem vill sova när det kommer besök? Men som tur är han jätte lätt att lägga på kvällen. Huvudsaken att han har sin vällingflaska, sin tutte och favorit-djuret Musse. Han låg och gnällde lite i protest, men det var inte mycket. Albin låg också och sov från början, men sen vaknade han och var hungrig. Och ingen av oss 3 som var här kunde ju hjälpa det, så Tommy fick snällt fara hem igen. Men en liten stund han dom med att vara här iaf. En liten stund han man syta lite!

Annars är det bara lugnt här. Sitter och tittar på Färjan samtidigt som jag sitter och kikar runt. Är så sugen på en vinterjacka till Edvin. Hittade en jätte snygg på blocket, men är alldeles för fattig just nu. Tänkte vänta tills jag gör nåt riktigt fynd! Bara man är ute och kikar kan man göra fynd när som hellst...

Lägger ut en bild på familjen Larsson/Nilsson. Det är bilden dom hade i tidningen och jag tycker att dom var så himla fin på den!


Min lillebror, min svägerska Karin och
min lille brorson Albin.
Så himla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0