Skrämd av min sambo

Såg som sagt en skräckfilm igår, vart The Eye som jag låg och var rädd till. Ganska läskig film och hellst när man är vaken själv och det är alldeles mörkt. När filmen var slut och jag skulle gå och lägga mig var jag kanske som mest rädd, men kom på den bra idéen att jag skulle lämna lampan i hallen tänd så det vart lite ljust. Mycket riktigt kändes det bra med en liten ljuskälla så jag smög in i sovrummet och la mig ner. Hade lämnat sovrumsdörren lite på glänt så att lite ljus skulle komma in. Tittade mot ljuset och helt plötsligt ser jag en hand! Livrädd kollar jag på Martin som då halvsitter upp med handen sträckt uppåt, skrek "Va gör du! Va gör du?" Insåg när han svarade att han (som vanligt) sov och därför inte hade en aning om vad han gjorde. Min sambo är fruktansvärt duktig på att prata och greja på i sömnen. Så det var det han gjorde även denna gång. Men måste erkänna att jag vart verkligen LIVRÄDD!

Nu på morgonen har man varit pigg som en lärka efter att Edvin sovit ända till 6.20 (vet att för många är det inte länge, men i detta hus är det sovmorgon). Klev upp och gjorde en jätte frukost med kokt ägg, gröt, juice, gurka och tända ljus. Jätte mysigt!

Nu ska jag och Edvin snart hoppa in i duschen. Sen blir det väl lite plock och disk innan vi ska på byn för att Edvin ska fotas med sin dagmamma.....



Edvin med tallriken på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0