Schampo MOT fett hår

Jag har köpt Wella shampo och mitt hår klarar inte av detta. Mitt hår som annars brukar vara lite "problemhår" med att vara torrt och slitet har helt plötsligt blivit alldeles flottigt. Och det beror inte på att jag INTE tvättar det, för jag är en person som tvättar håret för ofta. Alltså en gång om dagen. Men mitt hår har inte ens en ren känsla efter att jag just klivit ut och sen när det torkat är det stripigt. Måste fara på affären imorgon och inhandla shampo MOT fett hår!

Har idag varit på BVC och vägt Edvin, nu väger han 11940g och är är 85 cm. Mammas lill-kille är inte så liten längre. Sen for vi på lekparken jag, Edvin, Lena och Axel. Edvin tyckte att det var kalas roligt att fara och gunga, åka rutchkana (eller hur det nu stavas) och spriga runt och klättra. Ramlade och slog sig lite också så han har ett litet märke vid ögat, men det gick ju bra även denna gång han ramlade!


..

Kommentarer
Postat av: Lena

Vill du skicka bilderna från idag till mig så jag kan få lägga upp dom? :) Häftig du fick till på Edvin med solen :)

2008-10-28 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0