Pappa och Edvin sitter och ritar

Martin och Edvin satt idag och ritade:
M: Det här är en gubbe. Ett huvud, en kropp, armar, ben....
E: Va äää deee? (säger det samtidigt som han pekar på den fina gubben som M ritat)
Så himla gulligt samtal mellan far och son...


Edvin har varit på bra humör idag. Jag vart också det efter städ och vask.
Har syndat och ätit en halv pizza och en massa godis.
Har kommit på hur man kan muta Edvin när man ska ta på han pyjamasen. Nej, det är inte med godis eller nåt gott utan att vi ska gå ner i tvättstugan. Han älskar att gå ner där, för där nere finns näligen en gammal trehjuling som han älskar. Sen är det nog lite spännande att snoka runt där lite bland alla saker.

Nu sover lille E efter att vi lekt och läst böcker.
Martin sitter vid datorn och jag tog fram min lilla dator. Tittar samtidigt på Som man bäddar lite mysig film tycker jag. Väntar på att Stjärnor på is ska börja. Har inte bestämt än vilken jag har som favorit, kanske får jag en ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0