Örnsköldsvik

Igår for jag, Edvin och mamma til ö-vik. Första stoppet vart hos mammas gamla väninna Tarja. En kvinna i sina bästa år och som alltid kommer att vara ung, hon kommer aldrig att växa upp och bli "vuxen". Men det är det som gör henne till den hon är, hon är hur underbart härllig som hellst. Fick några kort på mig och pappa när jag var alldeles nyfödd. Men jag glömde tyvärr dom i bilen. Drack kaffe och surrade där ett tag innan vi begav oss vidare till stan för att shoppa.

Fick tag på en tröja på rea från pop plus att jag hade 60 kronor bonuscheck. Sen hittade jag jacka och täckbyxa på hm för 98 kr/st. Som hittat och precis det jag var ute efter till Edvin! Hittade också en födelsedagspresent till Axel. Sen var vi runt på dom flesta affärer, men det han ju stänga innan vi tagit oss runt. Det tar ju också sin lilla tid när man har ett barn som inte är helt nöjd hela tiden, men man känner att det är mycket lättare nu när han blivit äldre. Inne på leksaksaffären stor trivdes han. Sprang runt och tittade, ropade Oooojjjjj i förtjusning flera gånger, så söt!


Tröja från polarn och pyret. Älskar den blå färgen!




Vinterjacka och ett par byxor i samma tyg




När affärerna hade stängt så fönstershoppade vi, kolla vilken snygg motorcykel vi hittade i trä!




Edvin somnade sött till sist, kolla in stilen han har i vagnen!



Efter att affärerna hade stängt och vi hade ätit for vi ut till Willys. Köpte 8 (!) blöjpaket och sparade på det viset 400-500 kronor mot om jag köpt dom här i ramsele. Sen vidare och skulle hälsa på mina storebröders faster Bojan. Men vi kom fram till ett hus där det var alldeles mörkt och låst så det var bara att fara hem. Men ganska skönt att vi for hem när vi gjorde det annars har det blivit jätte sent. 

Idag ska jag väl städa undan lite hemma. Jobbar ikväll och börjar klockan 16 så jag ska bara ta det lugnt till dess.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0