Muntlig redovisning klar

Idag har jag varit till solle och gjort min muntliga redovisning. Så nu är det några skriftliga arbeten som ska in sen är även denna kurs färdig. Fick inte tag på läraren i förra kursen, men fick höra att eftersom hon har en massa klasser nu så har hon inte hunnit att rätta. Lite synd att det drabbar alla, jag vill ju veta om jag klarat kursen eller inte. Är det meningen att man ska höra såhär långt efter (läs en vecka) om det är nåt man måste kompletera eller inte?

Funderar på nästa termin då jag bara läser halvtid (tror jag). Funderar på att läsa några andra kurser med så jag får upp till en heltid och hoppas att CSN ger mig lika mycket pengar som jag får nu. Ringde för att fråga dom idag, men det kunde dom inte svara på förens jag har sökt. Så nu ska jag fundera ut vad jag vill läsa mer för att få upp poängen. Hittade ett ställe med en massa olika kurser och utbildningar som var på heldistans OCH man är berättigad att få från CSN. Ska kika igenom det sen, kanske man hittar nåt bra?

Har hunnit med att hälsa på Tommy, Karin och söte lille Albin med. Han låg nöjd och belåten i babysittern hela tiden, förutom då han fick bada. Sen när jag och Edvin kommit hem så kom Tommy och Albin hit till Edvins stora lycka. Lekte med Tommy medans hans lille kusin sov sig genom hela besöket.

Sen har man inte gjort så mycket mer än att lagat mat, ätit, diskat, svärföräldrarna var här på besök en snabbis, lagt Edvin och pratat med Lena i telefon. Nu väntar jga på att Idol ska börja. Sen måste jag i säng. Ska till ö-vik imorgon och vi ska fara tidigt. Funderar på att duscha idag och hoppas på en bra "hår-dag" imorgon med *skratt*


Edvin tittar på Byggare Bob och borstar tänderna samtidigt


Och lille Albin sover sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0