Linda Rosing söker man

Nu har kanal 5 kommit på ett nytt program där Linda Rosing ska hitta sin kärlek i tv! Det kommer jag absolut att se. Kan inte missa detta. Linda Rosing är en sån som man inte kan sluta att läsa artiklar om eller att läsa hennes blogg. Vet inte varför, tycker inte om henne. Men hon har nåt visst som roar mig. Och detta program kan faktiskt bli en succé, eller vad tror ni?
Ni kan läsa om programet här http://www.expressen.se/noje/tvsajten/1.1329678/kanal-5-hjalper-linda-rosing-att-hitta-en-man




Idag har jag haft sovmorgon. Perfekt efter att Edvin haft en ganska dålig natt. Inatt klockan 2 vaknade han och hade feber. Men efter att han fått dricka mycket och efter att ha vridit sig många gånger så somnade han till slut om. Så synd om mammas prins när han inte mår bra. Men denna gång tror jag att det är för att han är förkyld och inte pga tänder. Han snorar väldigt och han var lite rosslig natt. Men nu är han pigg och kry igen som tur är.

Vi hade tänkt att fara och hälsa på Bertil idag. Vill hämta min bokhylla som jag har där. Men det är jätte tråkigt väder så vi kan inte hämta hem den idag iaf. Få se om vi kanske far och hälsar  på den gamle gubben på myrdalen ändå. Skulle vara trevligt och det var ju ett tag sen han fick träffa Edvin nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0