"Låt den rätte komma in"

Oh, vad den filmen ser spännande ut. Kan inte vänta tills den kommer på bio så därför håller jag på att ladda ner ljudboken. Tänkte att det är perfekt att ligga och lyssna på den när man ska sova, stör ju ingen när jag ligger och har min mp3 spelare. Sen SKA jag se filmen, ser otäckt spännande ut. Hoppas att den kommer snabbt till denna by...





Just nu sitter jag bara och tar det lugnt. Kom hem för inte så länge sen och Edvin ligger ute i vagnen och sover. Efter att vi varit på fotograferingen som gick bra (jag satt nere i trappen och väntade för att inte störa) så for vi hem till Tommy och Karin. Lille Albin var så nöjd och belåten och Edvin sprang runt och lekte. Fick låna hem en jätte fin lampa med fiskar i, ska bara köpa lite destilerat vatten och fylla på eftersom det dunstat bort ganska mycket. Lite av vattnen ligger också i min bil för den ramlade omkull i en kurva. Martin är i sel och hugger lite träd och Lippe sitter ute på linan och njuter av den fina hörtdagen. Själv ska jag slänga mig omkull i soffan och inte göra någonting. Har ju gjort det mesta idag som dammsugat, diskat och dammtorkat. Bara middag och hänga tvätt kvar och det hinner jag med sen!

Är så glad för alla i min närhet som väntar bebis! Väntar och längtar (nästan) lika mycket som er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0