Blondinbella

Tycker lite att Blondinbella börjar bli lite för mycket. Känns som att är överallt och gör allt för att få fler läsare så att hon får lite mer pengar. Nu ska hon efter sin paus (på hur länge då? 2 veckor?) börja blogga igen. Varför göra säga att man ska sluta skriva för skolan ska komma först om man inte har en längre paus? Kommer verkligen skolan i första hand nu sen? Nej, tror bestämt att det är ett PR-trick....

Jaha, hur är det med lilla familjen i ovanmo då?
Bara bra. Fick sova till strax innan 7 då Martin kom och väckte mig innan han for på jobbet. Klev upp och åt lite frukost och myste med Edvin. Edvin själv var inte alls på världens bästa humör. Allt gick bra fram till det att jag skulle ta på han en huvtröja, det ville han inte! Skrek och grinade. Han har ett hemskt humör vissa gången min lilla prins. Måste erkänna att det var lite skönt att skjutsa han till dagmamma sen.

Själv har jag suttit och pluggat. Skrivit om religioner och omhändertagande kring och efter döden. Valde judendomen och det var faktiskt lite intressant. Lite skönt också att välja en religion som var ganska lik våran när det gällde omhändertagande. Men lite svårare var det att få till en egen reflektion på det....

Har varit smart också och redan förberett middagen. Inte ofta jag kommer ihåg att göra det. Blir mousaka (eller hur det nu stavas) till middag. En middag som vi alla 3 älskar och som det blir mycket av. Blir ju lunch till både mig och Martin imorgon. PERFEKT!

Forfarande lite sur över att jag somnade precis när Bonde söker fru igår och med det missade jag mina favoritprogram. Får kika i tidningen sen när det går repris... Suck...... Men det var skönt att få sova lite. Kanske man orkar med att se en skräckis ikväll? *ler*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0