Alla arbeten i denna kurs färdig

Äntligen har jag gjort klart arbetena. Jobbigt bara att jag inte fått tillbaka dom andra, man vet ju inte om det är nåt man missat som man måste göra om. Försökte ringa min lärare nu för att bara höra om hon fått in mina arbeten, men som vanligt är dom ju så svår att få tag på. Får prova igen sen.

Ska nu sitta och kika på Våra bästa år fast det är hur jobbigt program som hellst och bara njuta av lugnet ett tag. Sällan man kan sitta ner och bara ta det lugnt utan några måsten. Edvin är hos dagmamma, Martin jobbar och vovven sitter ute på linan. Bara jag inne och det är ganska skönt faktiskt.

Ikväll är det furubacken som gäller. Skördefest med auktion och fika. Brukar vara mycket rolk där och bra stämning. Dumt med tiden bara 18.30 brukar Edvin vara ganska trött. Och hellst med tanke på att han varit hos dagmamma och lekt, men det brukar ju inte vara så länge så det kanske går bra. Men risken är stor att han kommer att vara tjurig och inte vill sitta still.... Hoppas inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0