Puss av en prins

Finns det nåt härligare än när Edvin kommer och ger en puss?
Det känns som att få puss av en prins....


Idag är vi tillbaka i vardagen. Fortfarande lite förkyld, men ändå tillbaka i det "vanliga".
Edvin är hos dagmamma efter sitt lilla "lov" då hon har varit utomlands på en skön semester. Edvin var hur lycklig som hellst idag när jag var och lämnade han idag, han har varkligen saknat sina vänner.

Jag är tillbaka i puggandet och Martin är på jobbet.
Tommy och Albin har varit på besök så man har fått syta lite på den lilla sötnosen.

Ska diska nu, sen hämta Edvin sen far vi till morbror och kusin och hälsar på.
Kan tänka mig att Edvin saknat sin morbror Tommy nu.

Annars händer inte så mycket alls. Ikväll tänkte jag kolla på olika kursen och VAD jag kan tänkas läsa mer i vår för att få upp poängen och med det får till en heltid. Sen hoppas jag att jag får lika mycket från CSN som jag får nu. Men det är nästa bekymmer som är.

Just nu ska jag drömma mig bort en liten stund innna jag tar tag i någonting alls.


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad har du för msn adress?

2008-11-04 @ 21:20:31
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0