"Peppe"

Nu när jag skulle lägga lille E så skulle han absolut ha med sig sin "Postis Per" gubbe MED bil i sängen. Denna lilla postgubbe är lille Es absoluta favorit. Och som mamma kan jag inget annat än att le åt hans förtjusning. Han kan se filmen om denna man flera gånger efter varann och varje gång är han lika intresserad. Självklart så fick han också ha med sig sin lilla favvo-gubbe med sig i sängen. Nu ligger han och tittar i leksakskatalogen och myser.

Har också nu beställt nya byxor från Nova Star åt lille E. Vart inte jeansen utan efter att ha gått och grubblat hela dagen VAD man vill ge sin älskade son för fint så kom jag fram till att jag ville köpa ett par andra byxor. Min sambo ville att jag skulle köpa några mjukis-byxor, men efter att man vunnit ett presentkort så spenderar jag hellre på ett par byxor som annars är lite för dyr för min CSN-plånbok. Nu väntar jag som ett litet barn inför jul på att byxorna ska komma.


Byxorna jag beställt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0