Nya skor igen?

Det var inge länge sen jag köpte ett par vinterskor till Edvin, tog till 1,5-2 cm också som är rekomenderat. Men nu verkar det som att hans fötter har skjutit iväg jätte mycket. Imorse när jag skulle klä på han och tyckte att tjocksockar var behövligt då det är minusgrader idag så fick det inte plats! Edvin smågrinade och det gjorde nog ont i hans små fötter. För när jag frågade om han hade ont någonstans så pekade han på fötterna. Jaha, det är bara att kika runt efter ett par nya skor. Snart är kylan och knackar på dörren och då måste han ha riktiga skor som det får plats tjocksockar i.

Kikar runt lite på tradera och blocket, känns inte som att jag vill köpa ett par nya skor till. Inte för att dom jag köpte var dyr, dom kostade bara 200 kronor. Men hittar jag ett par som är begagnade för mindre pengar så finns det ingen som är gladare än jag.

Märker att min lille son har växt på längden med. Var inte länge sen jag köpte en massa mjukisbyxor till han. Och dom börjar redan se korta ut. Men det är nåt som får vänta. Än kan han ha dom, och han har redan en massa kläder. Känns som att jag kan vänta och se vad jultomten kommer med. Det är ju trots allt kläder vi har önskat av dom flesta till han. Sen blir det ju mellandagsrea (som jag bara älskar) och då kan man handla sånt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0