Ny header igen...

Suttit och trixat med en ny header. Sen var jag tvungen att designa resten av bloggen med (färgen), men jag vet inte om jag är nöjd. Vad tycker ni?

Edvin har kommit in i en period då han drömmer mardrömmar. Jag lider med min lille prins när han vaknar helt förtvivlad, men jag kände ändå ikväll när han vaknade att han måste ligga i sin säng. För när han kommer över till våran så ligger han och vrider och vänder sig ett bra tag innan han somnar. Det stör allas nattsömn, för helst för hans egen skull är det helt klart bäst om han sover kvar i sin säng. Det går faktiskt fortare än vad man tror att lyckas lugna ner han. Fick steg för steg gå ut ur rummet, annars bara skrek han efter mig. En mammas hjärta blöder, men man måste ju göra det som är bäst för alla. Han ska ju trots allt orka leka imorgon hos dagmamma med.

Har kollat på ett avsnitt av Prison Break med, kan det bli mer spännande nu?

Nej, nu väntar sängen. Ska bli skönt med lite skönhetssömn nu känner jag....

Kommentarer
Postat av: Karin

Tycker att din blogg blev ännu finare. Jag skulle gärna vilja att du hjälpte mig med min om du kan nån gång. Sen tycker jag verkligen att Edvin ska ha en sån där matchtröja! :) Kanske ses nåt imorrn?

2008-11-07 @ 20:57:11
URL: http://www.albinsmoder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0