Mys torsdag

Har nästan lust att knäppa kort på min dagens outfit just nu när jag sitter och pluggar. Sitter med mina pyjamasbyxor och en av min sambos stora t-shirts. Håret är uppsatt i en slarvig knut av hår som jag inte orkat borsta än. Osminkad givetvis är jag också och dessutom har jag fått en finne i pannan (jag brukar inte ha finnar) så jag känner mig oerhört snygg just nu! Men snart ska jag nog borsta håret, lägga på lite mascara, täcka den äckliga finnen, ta på mig lite kläder så jag kanske ser ut som människa igen? Men hur underbart skönt är det inte att gå runt i sina myskläder halva dagen?

Ikväll hade jag tänkt att ta tag i lite bakning. Ska handla innan lille E ska hämtas så att jag kan göra en massa lussekatter ikväll. Känns som ett måste att ha på söndag så man kan mysa med att tända första ljuset, lite glögg, pepparkakor och lussekatter! Längtar som attan till söndag, vill tända ljusstakarna i fönstren och julstjärnorna hellst i förrgår men känns lite tidigt än. Får gå runt och längta några dagar till....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0