Lite pinsamt?

Satt och tittade på Sanningens ögonblick hoppades såklart att jag skulle få reda på nåt roligt skvaller om Linda Rosing. Men vad jag bedrog mig, hon svarade FALSKT på en sån enkel fråga som Micke hennes ex frågade "ångrar du någon gång att det är slut mellan dig och mig?". Satt och tänkte för mig själv att det är självklart. Verkar vara den vettigaste killen hon varit tillsammans med och så svarar hon -Nej.

Snopet det vart, jag som trode att det var en fråga hon skulle klara, för sånt vet man väl? Inte mycket roligt man fick reda på och så kom det en "slaktar-kvinna" ut som nästa person. Kanske man får reda på nåt roliga om henne i alla fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0