Lite "måste" saker idag

Har suttit och pluggat lite nu. Så nu ska jag plocka och dona lite innan jag hämtar lille E hos dagmamma. Kan tänka mig att han är nöjd efter att få lekt med söta lilla Lovis idag. Ett tag sen dom träffades nu och dom vart så glad att se varandra igen!

Började tänka på julkorten nu när jag tog en snabbdusch. ALLA verkar vara färdig med det och jag har inte ens ordnat med lille Es kläder. Jaha, måste ner i tvättstugan sen och hämta upp stjärngosse-linnet som är alldeles för långt och sy upp det. Sen måste jag fara på ICA och höra när dom får hem stjärngosse-strutar och stjärna. Måste hitta ett lämpligt ställa att fota min lille stjärngosse, men tror att jag kommit på ett bra ställe. Vart vill jag inte gå in på, ska komma som en liten överraskning för dom som får julkort. Sen snabbt framkalla och göra korten. Tycker att det är mysigt att ordna julkorten själv, men med det så måste jag handla in lite papper och diverse småsaker att dekorera med. Men allt detta ska jag väl hinna med?

Sen började jag fundera på lille Axel som blir stora killen på fredag och fyller 1 år (vart tar tiden vägen, blir verkligen min Edvin 1,5 år redan?) så födelsedagskort måste ordnas till han. Sen fyller min lillebror 24 år på lördag så ett kort ska fixas till han med. Kanske ska sitta med det ikväll efter att lillprinsen somnat?

Måste först och främst tänka på att klä på mig nu, kamma håret, plocka lite hemma, hämta lille E sen vänta på att Lena och Axel kommer förbi och hälsar på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0