Lindex

Sitter nu och äter en tvätt äkta "tonårslunch" bestående av cocacola och en smörgås. Många år sen nu man åt en sån lunch och det var faktist ganska skönt att slippa göra någon mat överhuvudtaget.

Surfade in på Lindex för att kika på lite kläder och hittade (som alltid) en massa fint till min lille prins. Han skulle snart behöva lite nya byxor eftersom hans ben vuxit så mycket nu. Få se vad tomten kommer med på julafton...


Biltröjor älskar han!
Lätt att få på han om han är på tjurhumör, och så älskar jag den blå färgen!



Snygga stuprörsjeans.
Jätte tuffa på en liten kille!



Härliga velourbyxor är toppen basplagg.
Passar lika bra som hemma-mys-plagg som ett dagisplagg.
Dessa tror jag absolut att jag ska investera eftersom jag gillar när det är mudd längst ner.



Härlig flanellpyjamas för kalla nätter.
Ser underbart mysig ut!
Perfekt på ett litet barn som hellst sparkar av sig täcket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0