Lille E en lördags morgonen

Att lille E är morgon pigg har jag skrivit mycket om i min blogg. Imorse vaknade han klockan 4 jätte pigg. Låg och vände och vred sig en stund i våran säng för att sen tycka att det var morgon. Det som är det knasiga med att han vaknar så tidigt är ju att det inte finns nån barn-tv som börjat än. Men vad gör det när man kan hitta på så mycket annat?

Denna morgon har han varit jätte "duktig" och hunnit med en massa saker. Som till exempel hämtat brödfatet i skafferiet och haft kalas med vovven (måste även berätta att det fanns en nyköpt limpa sen igår som nu är slut efter detta kalas). Han kom in med "kabelslangen" och slog ner en tavla i vårat rum. Han har testat att få igång ljusslingan i alla uttag (inte alls roligt för en förälder). Han har tagit ALLA sina kläder och lagt i sin säng. Han har gått runt med badbyxor på huvudet (skitsöt jag lovar). Som ni hör har han hunnit med det mesta och nu sover han nöjd i våran säng...

Men allt han gör måste man bara le åt. Och jag fick ju trots allt rensa bort alla hans gamla urväxta kläder och det är ju nåt bra!


Klädhögen i hans säng


Mammas charmtroll klär i ALLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0