Lars Eriksson

Många tycker att Lars Eriksson i idol ska åka ut. Det kan jag hålla med om till viss del. Men inte för den anledningen som andra tycker, att han ska åka ut för att han "missbrukar" sin plats. Jag tycker att denna kille är sjukt bra, han är en artist MEN han ska sjunga sin musik. Han ska inte bli någon "slav" för tv4 som ska sjunga låtar som andra bestämmer att han ska sjunga. Han har en helt klart egen stil och det är den han ska köra på och inget annat. Sen tycker jag att han var väldigt humoristisk i förra veckan.

Såg en intervju med han på aftonbladet där han sa att han inte ville förknippas med idol. När reportern frågade om det inte fanns något annat sätt att komma fram i rampljuset och bli känd så fick han svaret "vad ska jag göra då? Ska jag ställa mig på en krog och sjunga, eller ska jag skicka in skivor till producenter som ändå inte hör av sig?". Så himla bra svar enligt mig. Han är en kille som kan sjunga, en kille som vill sjunga och bli en stjärna. Men han har redan gjort allt det där och vart någonstans får man bättre och större reklam än i idol?

Att bli artist är någonting som idag säkert är hur svårt som hellst. Vad har man för garanti att producenterna överhuvudtaget lyssnar på det man skickar in? Och om man inte kan nå fram till dom, hur ska man då gå till väga? Och vill man verkligen vara under någon som ska bestämma låtar till en när man vet vad man vill sjunga?

Nej som sagt, Lars jag är på din sida! Kör på, gör din grej för den gör du så bra!





Som sagt så börjar idol snart. Ska lägga mig unde filten, dricka ett glas vin och njuta av denna fredags kväll. Min favorit är nog Kevin han är ju hur bra som hellst! Och vem har lärt han sån bra svenska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0